lunes, 21 de enero de 2008

OS NOSOS FAVORITOS

As nenas e nenos de 3º escríbennos os títulos dos seus libros preferidos:

Marina Recouso Vilaboy: "Junie B. Jones no es una ladrona" é o meu preferido porque é moi chulo.
Adriana Calviño Beiroa: "Kika Superbruxa e a procura do tesouro" porque me gustan as aventuras de Kika.
Adrián del Río Fuentes: O libro que máis me gustou foi "Kika xogando ó fútbol" porque me gusta moito o fútbol.
Jorge Pulleiro Faura:O meu libro preferido é "Momias e mortos" porque é terrorífico.
Felipe Agustín Rodríguez Duarte: O meu libro preferido é "Ballenas y delfines" porque ensina todo sobre os cetáceos e sobre o mar.
Manuel: O libro que máis me gustou foi "Kika Superbruxa" porque Kika facía de india.
Mohamed: O libro que máis me gustou foi "Kika Superbruxa" porque daba un pouquiño de medo.
Vanesa:Os meus libros preferidos son os de "Kika Superbruxa" porque son moi chulos e o paso moi ben.
Álvaro Souto Boquete:O meu libro preferido é o de "Kika superbruxa tola polo fútbol" porque vai de futbol.
Juan Prego Pulleiro: O meu libro preferido e o de "Kika superbruxa tola polo fútbol" porque é moi bonito.
Juan Prego:"Kika Superbruxa e o fútbol", é un dos meus preferidos porque é moi bonito.
Juanín: "Kika Superbruxa e o fútbol" porque está cheo de aventuras máxicas e sorprendentes. Así me despido. Besos.
Iria Calvo:O meu libro favorito é "Kika Superbruxa y Dani el dinosaurio salvaje".
Iria Souto: O libro que máis me gustou foi "Kika Superbruxa no castelo de Drácula", porque trata de vampiros.
Mireya Conde:O libro que máis me gustou foi "Laura y el ratón", porque ten un final feliz.

No hay comentarios: